• Sista veckorna, specialgrejer

    Nu kommer sista rycket för bandyn och som vanligt lite specialgrejer. Nästa vecka flyttas torsdagsträningen till onsdag och då aningen smidigare tid, men väldigt lik, 19.30-21.00. Anledningen är att A-laget spelar match på vår träningstid på torsdagen. Den matchen kan man titta på om man vill. Eftersom vår sista match är på lördag 22/3 har jag preliminärt börjat dra i en träningsmatch sista torsdagen 5/3. Det skulle i så fall bli 20.00-22.00, åtminstone om vi vill spela 2x45 minuter. Man kan se det lite som föräldramatchen, även om åtminstone jag har ambitionen att coacha om det inte blir spelarbrist i C-laget. Jag har gjort en aktivitet och bjudit in, för att se intresset trots sen tid. Så får vi se om gubbarna får ihop lag. Sedan har vi Höjdens dag 2/3, så den måndagsträningen uteblir. Det blir kul detta, jag är superladdad för slutspurten! Oldboys 19 feb 2020 0kommentarer
  • Information från föreningens valberedning

    SK Höjdens valberedning efterfrågar kandidater som vill hjälpa till att driva och utveckla vår förening. Styrelsen sammanträder 8-10 gånger om året och ser till att vi har förutsättningar att genomföra både ungdomsverksamhet och seniorverksamhet. Vi ser gärna kandidater från de yngre lagen som kan vara med och bidra med erfarenheter från dessa. Föreningen har sitt årsmöte i maj och då väljs en ny styrelse för kommande verksamhetsår. Vi vill be intresserade att kontakta valberedningen på: jonas.osth@gmail.com Har ni personer ni anser skulle kunna vara lämpliga får ni gärna tipsa valberedningen om dem med kontaktuppgifter så tar vi kontakt med dem. Med vänliga hälsningar, valberedningen F-19 / Dam 19 feb 2020 0kommentarer
  • Information från föreningens valberedning

    SK Höjdens valberedning efterfrågar kandidater som vill hjälpa till att driva och utveckla vår förening. Styrelsen sammanträder 8-10 gånger om året och ser till att vi har förutsättningar att genomföra både ungdomsverksamhet och seniorverksamhet. Vi ser gärna kandidater från de yngre lagen som kan vara med och bidra med erfarenheter från dessa. Föreningen har sitt årsmöte i maj och då väljs en ny styrelse för kommande verksamhetsår. Vi vill be intresserade att kontakta valberedningen på: jonas.osth@gmail.com Har ni personer ni anser skulle kunna vara lämpliga får ni gärna tipsa valberedningen om dem med kontaktuppgifter så tar vi kontakt med dem. Med vänliga hälsningar, valberedningen Oldboys 19 feb 2020 0kommentarer
  • Information från föreningens valberedning

    SK Höjdens valberedning efterfrågar kandidater som vill hjälpa till att driva och utveckla vår förening. Styrelsen sammanträder 8-10 gånger om året och ser till att vi har förutsättningar att genomföra både ungdomsverksamhet och seniorverksamhet. Vi ser gärna kandidater från de yngre lagen som kan vara med och bidra med erfarenheter från dessa. Föreningen har sitt årsmöte i maj och då väljs en ny styrelse för kommande verksamhetsår. Vi vill be intresserade att kontakta valberedningen på: jonas.osth@gmail.com Har ni personer ni anser skulle kunna vara lämpliga får ni gärna tipsa valberedningen om dem med kontaktuppgifter så tar vi kontakt med dem. Med vänliga hälsningar, valberedningen P19 18 feb 2020 0kommentarer
  • Nytt om Jentecupen

    Bara två veckor till Jentecupen så dags för en uppdatering. Lagen Vi har anmält två lag, F11 som spelar på lördag och F14 som spelar på söndag. F11 har totalt 11 tjejer och 6 ledare och F14 har 12 tjejer och 4 ledare. Jentecup Resa Vi åker buss tillsammans med båda lagen. Samling på Ruddalen fredan den 28 feb kl 16:30 och avfart kl 17. Hemkomsten beror på hur det går för F14 i slutspelet men den sista matchen på söndag (finalen) slutar kl 17. Det finns plats i bussen till föräldrar men vi har inte bokat boende till föräldrarna, förutom till Mellani. Hör genast av er till Sebastian om någon vill åka med bussen. Boende & mat Vi bor på Anker Apartments, Köbenhavngata 10, 0566 Oslo, www.ankerapartment.no, och sover i 8-, 6- och 4-beddsrum. Ledare kommer att göra rumsindelningen. Vi behöver hjälp med inköp av frukost och middag från föräldrarna. Tanken är att vi förbereder och tar med maten. - Nattamat fredag + Frukost lör-sön: fil, flingor, bröd, pålägg, mjölk, jus etc, ink Laktosfri och glutenfri. - Lunch: vi tänker äta lunch på Ready på lördag och söndag. Detta blir en kostnad för var och en. - Middag på lördag: tacos inkl vegetarisk, laktos- och glutenfri. - Färdkost innan avfart söndag: mackor, samma som frukost Frivilligare sökes att köpa in och laga (middag) maten. VV och anmäl er till Sebastian. Övriga aktiviteter Vi kollar om vi kan lägga in någon aktivitet på lördag för F14 och söndag för F11. Återkommer om detta. Kostnader Höjden stödjer resan med ett bidrag till bussen och vi använder pengar ur lagkassan. Trots detta behövs ett bidrag om ca kr 500-600 per person. Då ingår resa, boende, mat som ovan och cupavgift. Vid frågor, vv och kontakta Thord eller Sebastian. Vi ser fram emot en jätterolig aktivitet tillsammans med hela flicksektionen! /Ledarna genom Sebastian F-19 / Dam 18 feb 2020 0kommentarer
  • Visa fler nyheter