• Extra träning ikväll fre 14/2, 18.00

    Fira alla hjärtans dag på isen. Träningen 18.00-19.15 är öppen för alla lag som vill. Flickorna har få tjejer anmälda till träningen och pojkar 06 dyker inte upp. En hel is ligger öppen för de som vill köra lite extra.Ta tillfället i akt och skicka ut till era spelare! Det finns ledare på isen. Ungdomsledarna 14 feb 2020 0kommentarer
  • Skridskokul imorgon 15/2

    Samma upplägg gäller som förra veckan. Kan någon från ert lag hjälpa till? Skicka dem! Ungdomsledarna 14 feb 2020 0kommentarer
  • Resa till SM-finalen

    Vi reser till SM-finalen med klubben i år igen. Tanken är att vi åker buss upp på fredag eftermiddag och hem igen på söndag morgon. Vi bor på vandrarhemmet Hotell Centralstation i två nätter i blandade dubbelrum och annat. Kostnaden kommer att ligga på 1 300 kr för resa, boende och biljett till dam- och herrfinal per person. Man behöver ha med pengar till mat. Vi kommer försöka boka ett gemensamt restaurangbesök på lördagskvällen. Jag skapar ett evenemang och bjuder in, svara gärna så snart ni vet om ni är intresserade. Oldboys 13 feb 2020 0kommentarer
  • Hur spelar era lag v.7

    Hur spelar era lag kommande helg v.7 14/2 -16/2? svara i tråden och vill ha detta senast torsdag 13/2 så gör jag en sammanfattning som vi lägger ut på facebook och Laget.se. Jag vill meddelar följande: eget lag, motståndare, spelplats,vilken serie, datum och tid tex" P16 tar emot Villa i Västra U16 B på Ruddalen lördagen 10/12 klockan 13.00" Mvh Magnus Ungdomsledarna 10 feb 2020 7kommentarer
  • Kallelse till träningsmatch 11-manna och pizzabeställning

    Hej - jag har precis skickat ut anmälan till träningsmatchen 23e februari - hoppas många kan och vill vara med. Vi kommer samlas i klubbstugan kl 15 för en genomgång och lite pizza tillsammans med Kareby - matchen börjar kl 17. Jag tänker att vi beställer en pizza per spelare vilken kan delas med en anhörig ur lagkassan. Vill någon lägga till kan ni swisha mig separat isåfall. Jag har pratat med Sannegårdens Pizza på Eriksberg som brukar ha bra pizzor och kan leverera till Ruddalen. Gå in och kolla på menyn och skriv en kommentar vad ni vill beställa efter att ni anmält er: http://sannegarden.com/meny/ För enkelhetens skull önskar jag att ni bara väljer pizza. P19 9 feb 2020 11kommentarer
  • Visa fler nyheter