• Isträning med Mölndal i Borås

    Hej - tack ni som svarat och anmält intresse. Som det ser ut nu så blir både tisdag och söndagstiden av. En sak som jag glömde nämna är att Mölndal "crowd-fundar" dessa extra pass med ca 50 kr/person så vi får vara beredda att betala detta för att köra. Ursäkta att jag inte fick med det i första utskicket. Är det någon mer som vill följa med så hör av er, men då behöver jag stämma av med Jonas R i Mölndal först så det inte blir för fullt. P19 7 aug 2025 0kommentarer
  • Utrustningsloppisen

    Hallå där! Eftersom Uppstartscampet är flyttat så flyttar vi även utrustningsloppisen. Ny datum blir söndagen den 31e augusti då lägret skulle ha varit. Samma tid som planerat kl 14-16. I samband med loppisen kör vi även ett träningspass för alla tjejer i klubben som vi kallar "Träna med F17". Kl 15.30-16.30. Varmt välkomna Ungdomsledarna 3 aug 2025 0kommentarer
  • Uppstartscampen flyttas till 6-7 sept

    Hoppas ni alla haft och har en fin sommar! Uppstartscampen behöver flyttas en vecka till 6-7 sept eftersom IOFF inte kommer ha isen på Ruddalen klar som planerat. Hoppas det inte ställer till det utan att denna helg funkar lika bra (eller bättre!). Kallelserna på laget.se är uppdaterade och ni som redan tackat ja ligger kvar som anmälda. Sista anmälningsdag är inte förrän 26 aug och påminnelser kommer att gå ut lite närmare. F11 & F12 (2016-2014) 3 aug 2025
  • Information inför säsongsstart

    Information inför säsongsstart Vi har nu fyllt på schemat med träningstillfällen och sätter igång den 14 augusti. Försäsongsträning Under försäsongen har vi bokat: Gymnastiksal: Innebandy och fysträning.(Fler tillfällen kommer att läggas till.) Fotbollsplan: Bollsport samt fys/kondition. (Fler tillfällen kommer att läggas till.) För er som vill träna ytterligare kommer det finnas möjlighet att delta i seniorlagets träningar. Deras tider kommer att läggas in i schemat inom kort. Ispremiär Ispremiären är den 6 september, då vi traditionsenligt startar med föreningens uppstartscamp. Seriespel 2025 Vi kommer i år att spela i P19 Regional (P19R). Truppen kommer främst bestå av spelare födda 2007, 2008 och 2009. 2009-spelare kommer även att delta i P17 Regional (P17R). 2008-spelare kan också erbjudas möjlighet att spela i P17R. Svenska Cupen Ungdom P19-laget är anmält till Svenska Cupen Ungdom (cup för P17 N och P19 R-lag). Plats och datum är ännu inte fastställt, men troliga spelhelger är: 27–28 september eller 4–5 oktober Pojkar 2008 3 aug 2025 0kommentarer
  • Newsletter #4.02

    Då har en del av laget gått på is redan i Lidköping. 10 ispass, ett gäng fyspass och teori väntar. För oss andra dröjer det lite längre än vad vi hade hoppats. P.g.a byggstrul flyttas Uppstartscampet fram en vecka till 6-7 september. Om man var anmäld innan och fortfarande kan behöver man inte göra något. Kan man tyvärr inte längre behöver man avanmäla sig. Har man inte svarat på kallelsen är det hög tid. Vi kör igång med barmarksträningen inom kort, håller i Utrustningsloppisen och spelarna håller i "Träna med F17" så vi rivstartar hösten. Vi ses inom kort, på Ruddalen. F-19 / Dam 2 aug 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter