Match idag
Ingen samling innan matchen idag, försök vara i omklädningsrummet en halvtimme innan match.
Oldboys
16 mar
0kommentarer
Helgens match
Match söndag 13:00 Samling 11:30 klubbstugan Laget: Josef, Victor - Matteus John, Jacke - William Andon - Tobbe Klabbe, Tim, Isak, Johannes, Jonatan Laryd
Oldboys
13 mar
1kommentar
Träning 19:45 idag
Träning är 19:45 som vanligt. Min kallelse är fel. Vi tränar ihop med u-laget
Oldboys
12 mar
0kommentarer
Bemanning poolspel och Avslutningskväll
Poolspel på Ruddalen 14 mars På lördag 14 mars anordnar vi F11-poolspel hemma på Ruddalen med totalt 8 anmälda lag, varav 2 egna Höjden-lag. Det blev för få anmälda F10-lag till poolspelet, så det blir bara F11-matcher som alltså spelas 7 mot 7. Samlingstid kl.10.05, första matchstart kl.11.05. Sista matchen är slut kl.14.55. Det är just nu 15 tjejer anmälda till två 7-mannalag, vilket innebär att några från andra laget kommer behöva hjälpa till i varje match så att det finns avbytare. Hur lagindelningen blir är inte bestämt ännu. Det går fortfarande bra att anmäla sig, anmälningstiden i kallelsen är förlängd till torsdag kväll. Om någon bara har möjlighet att vara med en del av tiden så går det också bra, skriv i så fall detta som kommentar vid anmälan. Alla föräldrar behöver hjälpas åt med café, sargbygge och sekretariat under poolspelet, och någon behöver handla till caféet innan. Det finns ett Google kalkylark med en flik Bemanningsschema där alla behöver fylla i vad man kan hjälpa till med. Filen finns här F11-poolspel 14 mars 2026 och den hittas även på F10/F11-lagets sida på laget.se under Mer/Länkar. Om det inte funkar att fylla i filen så säg till. Emmas pappa Stefan har erbjudit att visa sekretariatet i samband med träningen imorgon måndag, hoppas någon/några har möjlighet att vara med på det. WhatsApp-grupp för föräldrar Om du inte redan är med i WhatsApp-gruppen för F10/F11-föräldrar så är det bra att gå med innan poolspelet. Anslut dig via denna länk: SK Höjden F10/F11 eller be någon annan förälder lägga till dig. Avslutningskväll fredag 27 mars Fredag kväll 27 mars blir det avslutningskväll för den här säsongen med hela laget! Alla som har möjlighet börjar med att vara med på den öppna träningen som pågår kl.16.30-17.55 (man kommer den tid man har möjlighet), och sedan går alla över till klubbstugan och äter pizza eller något annat gott ihop. Det går även bra att komma direkt till klubbstugan kl.18.10 om man inte har möjlighet att komma till träningen. En kallelse kommer.
F11 & F12 (2016-2014)
8 mar
Hjälp till cup den 20-22/3 och säsongsavslutningen
Hej Vi är inne i sista månaden för bandysäsongen men har några events kvar. Det stora som kvarstår är att vi skall spela U19R cupen Bandyfesten på Ruddalen 20-22/3. Denna organiseras av Mikael Westerberg från Kakservice och vi deltar utan kostnad, men det innebär att det också är vi i Höjden som får göra markarbetet för att genomföra cupen. Vi fick spelschemat (https://bandygrytan.se/#/competitions/2025/QvSqFg9KezB00HfMUl3g) i förra veckan och har gjort en planering för vad som behövs göras. I största möjliga mån så är planen att våra ungdomar är med och hjälper till, men det går ju inte att spela samtidigt som man sköter kringuppgifter så vi behöver också ett antal föräldrainsatser under helger – hoppas att ni kan stötta oss igen som så många gånger förr. Saker som behöver göras är att bemanna sekretariatet – här är Mattias sammanhållande och jag hoppas de föräldrar som gjort det under säsongen kan höra av er med en kommentar om något av följande pass så att han får hjälp med det: Tiderna är matchtider så bemanning behövs en stund innan. Utanför dessa tider spelar inte vi så då får spelarna bemanna seket. Fredag 20/3 kl 19:45-22:00 – extra match för Ullevål mot IFK Vänersborg P19 Sekreteterare: Mattias Feldthusen, Speaker:Carl-Henrik Sandbeck Lördag 21/3 kl 09:00-11:10. Kungälv – Surte, Höjden – Villa Sekreterare: Johan Sandberg, Speaker: Mattias Feldthusen Lördag 21/3 kl 12:45-14:55. Villa – Kungälv. / Derby – Höjden. Sekreterare: Mattias Feldthusen , Speaker: Mikael Markfjäll Lördag 21/3 kl 16:30-17:25 – Höjden - Surte Sekreterare: Mattias Feldthusen , Speaker: Carl-Henrik Sandbeck Söndag 22/3 kl 09:00-09:55 Kungälv – Höjden Sekreterare: Sven-Olof Nilsson Speaker: Magnus Jäderberg Söndag 22/3 kl 11:30-13:50 Surte – Derby, Höjden – Ullevål. Sekreterare: Sven-Olof Nilsson , Speaker: Magnus Jäderberg Utöver sekretariatet vore det trevligt och en bra chans att få in lite pengar (samt höja upplevelsen för de som deltar i cupen tror jag) att ha ett fikabord ute i hallen. Här är Peter samordnande och ni som kan tänka er att hjälpa till kan väl höra av er med en kommentar nedan. Lämpligt är kanske att ha det från kl 10:00-18:00 på lördagen och 10:00-15:00 på söndagen (sista matchen är slut 16:20). Det borde räcka att fylla på det några gånger under dagen och ta betalt med Swish så behöver inte någon stå på plats hela tiden. När ni är på plats får ni föräldrar gärna hoppa in och hjälpa till som sargvakter och att plocka bollar också så matcherna förflyter smidigt, men vi behöver ingen dedikerad personal för detta. Vi förväntar också att alla killar som är på plats hjälper till med att städa hallen och runt omkring samt andra saker som behöver göras. Sven-Olof tar övergripande ansvar och är sammanhållande för oss så har ni några frågor så kontakta honom. Slutligen – på onsdag är det träningsmatch på träningstiden – info enligt tidigare inlägg. Den 29/3 är det Höjdens dag – kallelse och info om den dagen kommer senare men kalendern är uppdaterad med detta.
Pojkar 2008
7 mar
31kommentarer
Visa fler nyheter